Понеделник, 20 Ноември 2017
 
   
     
 

ХЕРБАЛАЙФ   HERBALIFE

Програмата за клетъчно хранене на Herbalife - отслабване, напълняване без гладуване

Е-търговия


Една година групово пазаруване – какво се случи досега и какво да очакваме?
Една година групово пазаруване – какво се случи досега и какво да очакваме? Сайтовете за групово пазаруване разширяват асортимента на предлагани услуги и стоки

17-11-2011
Първоначално тази пазарна ниша беше заемана само от няколко сайта, но в последствие значително нарасна. Към момента груповото пазаруване продължава да е хит и да се разширява със значителни темпове.

Отначало бяха предлагани предимно оферти за забавления (билети за кино, събития), както и козметични процедури. С течение на времето, обаче, потребителите сами „насочиха“ сайтовете какво биха искали да виждат в ежедневните бюлетини, които получават по имейл. Популярни станаха екскурзиите с намаление от 50%, отстъпките за екзотични и традиционни ресторанти, кафенета, културни мероприятия и други.

Много потребители се възползваха от намаленията и получиха шанса да посетят близки и далечни държави на изгодни цени.

От друга страна, докато хората стремглаво се втурваха към една или друга оферта, възникнаха редица въпроси относно тези сайтове – Как е възможно да е на такава цена? Да не би да е измама? Ами ако стана жертва на фирма-фантом, която предлага фалшиви оферти?  Колкото и да е странно за потребителите защо и как търговците си позволяват да предлагат подобни драстични намаления, отговорът е „борба за клиенти“.

Най-важното в случая е потребителят да остане доволен и търговецът да не прави разлика между клиентите с ваучер и редовните такива. Никой не е задължен да предлага услугите или стоките си с намаление в сайтове за групово пазаруване. Някои търговци може и да са пуснали оферта под натиска на пазара или вследствие на отлива на клиенти, привлечени от конкуренцията, но в маркетинга има едно (не)писано правило: „По-силният „изяжда“ по-слабия“. Въпрос на приспособимост към условията на пазара.

За първата година от своето съществуване в България, колективното пазаруване значително се промени, а с това също претърпя съществени промени и пазарът на стоки и услуги. Не лиспваха и разочарования, породени от некоректно отношение на партньори. По–важно е обаче, че благодарение на колективното пазаруване, българинът успя да се докосне до различни услуги и стоки, за които по принцип трудно би отделил пари по време на криза.

Интерес представляват и иновативните решения на някои от сайтовете. В последните седмици станахме свидетели на оферти за 50% намаление на избрани модели автомобили. Също така за първи път видяхме оферта и за банкови услуги.
Срещу безплатен ваучер, клиентите на един от първите сайтове за групово пазаруване „Задружно“ можеха да се възползват от услугите на конкретна банка при преференциални условия.

Наличието на много сайтове за групово пазаруване дава свобода на избор на потребителите. Съществуват уеб-страници, които предлагат само екскурзии, други – предимно намаления на стоки за бита, бижута, козметични услуги и т.н.

По този начин се отвори ниша на „пазара на промоции“, която успешно се запълни от сайтовете-агрегатори или по-просто казано – „всички сделки на едно място“. Тези сайтове, към които спада и www.moitesdelki.bg, успешно ориентират потребителите в морето от промоционални предложения. От старта на сайта досега са били публикувани над 18 000 оферти от всички сайтове, които са на пазара. Най–голям дял имат офертите от категорията „Здраве и красота“ - около 40% от всички оферти, а призът за „град с най-много сделки“ отива в столицата  - над 12 500.

В специално обособената категория „Коледа и Нова година“ от началото на октомври до момента са публикувани повече от 150 сделки, като средната цена без намаление е била над 500 лева, а след намалението 250-300 лева. Това означава, че до момента потребителите са купували своите коледно-новогодишни ваканции и куверти с почти 50% намаление.

Какво предстои да се случи?

Сайтовете непрекъснато ни предлагат изненадващи оферти – вече имахме оферти за намаление от цената на апартаменти, за отстъпка при покупка на автомобил, за преференциални банкови услуги, дори един от водещите мобилни оператори пусна оферти в сайт за групово пазаруване. Едно е сигурно – в условията на ожесточена конкуренция, сайтовете за групово пазаруване ще се борят непрекъснато за по-предни позиции и ще изненадват потребителите с различни интересни предложения.

Празниците тепърва предстоят и ние, от екипа на „Моите Сделки“, се надяваме, че съвместно с всички сайтове–партньори ще поднесем на потребителите богато разнообразие от оферти, с които да решим вечния проблем какви подаръци да изберем за роднини и приятели за настъпващите празници.


Максим Томов
Директор „Бизнес развитие“ в „Моите Сделки“ - www.moitesdelki.bg



Източник: varnacity.info


 

 

В рубриката

Какво е нужно да знаем при нужда от жилищен кредит за строителство

прочетена:   6054



Олимпийски игри Лондон 2012:Внимавайте с фалшиви сайтове за продажба на билети

прочетена:   2353



Една година групово пазаруване – какво се случи досега и какво да очакваме?

прочетена:   1226



Внимание! Търговци начисляват нерегламентирани такси

прочетена:   64189



Срочните договори с мобилните оператори нарушават правата на потребителите

прочетена:   1681



Пускат касовите апарати по мрежата

прочетена:   4693



9 сайта за безплатни международни разговори

прочетена:   3035



Икономическият печат във вторник

прочетена:   1120



Икономическият печат в понеделник

прочетена:   1203



Бюджетен излишък от 213 млн. лв. през април по предварителни данни

прочетена:   1277



АРХИВ  Архив новини
 
КЛАСИЧЕСКИ АВТОМОБИЛИ
Колекция на Георги Бонин

НБТА
Туристическа агенция
. Настаняване в хотели: Банско, Пампорово, Боровец, Златни пясъци, Слънчев бряг, Албена.

ВИЛМАР КОНТРОЛ
Стоков контрол, морски инспекции

Академик Вера МУТАФЧИЕВА
Биография, библиография, интервюта, отзиви

Д-р Мария Михайлова
Специалист по очни болести

Пластична и естетична хирургия на лицето. Пластични и реконструктивни операции около очите (клепачи, слъзни пътища, орбита). Блефаропластика. Орбитна хирургия и протези. Корекция на торбички под очите. Птоза.
 
 
 

 
За контакти:office@ida.bg Условия за реклама HERBALIFE Изработване на уеб страници

Copyright © 1998-2009 Studio IDA All rights reserved.