Неделя, 01 Март 2015
 
   
     
 

ХЕРБАЛАЙФ   HERBALIFE

Програмата за клетъчно хранене на Herbalife - отслабване, напълняване без гладуване

Хороскоп


Постни манджи - за душата и тялото
Постни манджи - за душата и тялото Зеленчуци и варива ще залъжат глада ви в дните до Великден

01-03-2015

Постът е състояние на духа, което има своето отражение във физиката - знаем, че не бива да ядем блажно. Тялото е храм Божи и затова трябва да бъде пречистено и смирено преди Великден. Мнозина вече са в строг пост и от 22 февруари не близват дори сирене. Това продължава до 12 април, когато е Възкресение Христово. Дотогава - плодове, зеленчуци, варива, сурови ядки. Минимализирайте брашното - иначе ще напълнеете по никое време, точно в навечерието на пролетта, когато всеки гледа да се втали. Особено ако топите в соса или в боба.
Ето няколко идеи как да спазите менюто в тези дни.


1. Салата от киноа, сладки картофи и нахут

Измийте киноата под течаща вода. Сварете я в зеленчуковия бульон за 5 минути. Прецедете я и я върнете в тенджерата, в която сте я варили. Захлупете. Обелете сладките картофи и ги нарежете на дребни кубчета. Накъсайте карфиола на розички. Прецедете нахута. Сипете зеленчуците в плоска тава, постлана с хартия за печене. Поръсете ги с кимион, канела и куркума. Хубаво разбъркайте с ръце. Поръсете със сол и олио и отново разбъркайте. Печете зеленчуците в предварително загрята фурна на 200 градуса 15-20 минути.
За дресинга настържете в купичка джинджифила и чесъна. Добавете меда и сока от лайм. Налейте олиото на струйка, като разбърквате. Накрая добавете нарязаните на ситно листа мента и кориандър.
Обелете и нарежете авокадото на парченца. Нарежете солените ядки шам-фъстък и ги сложете в голяма купа. Добавете киноата, стафидите и авокадото. Поръсете с половината дресинг и разбъркайте добре. Добавете печените зеленчуци, останалия дресинг и разбъркайте отново.
А на дъното на чиния наредете листа зелена салата. В тях сипете купчинка от салатата. Поръсете със сурови слънчогледови или тиквени семки, соеви кълнове и други кълнове по избор.


2. Градинарска чорба с фиде

Необходими продукти: 4-5 броя картофи, нарязани на кубчета, морков на колелца, две глави лук, нарязани на едри ивички, 1/2 чаена чаша грах, чаена чаша розички броколи, чаена чаша нарязани на кубчета тиквички, настърган домат, 4-5 супени лъжици олио, половин чаена чаша фиде, сол, целина, щипка чубрица, магданоз.
Начин на приготвяне: Слагате лука и моркова във вряща вода и не след дълго прибавяте картофите, тиквичките, граха, домата, подправките и фидето. Когато всички продукти омекнат, слагате броколи и след около 5-7 минути супата се сваля от огъня. Поръсва се с нарязан на ситно магданоз.


3. Зрял боб по гръцки

Необходими продукти: 500 грама бял боб, 4-5 листа мента, връзка магданоз, 2 глави лук, два домата, два моркова, 80 мл зехтин, сол, черен пипер, 2 дафинови листа.
Начин на приготвяне: Бобът се измива и се накисва с подсолена вода за 8-10 часа. След това водата от накисването се изхвърля и се слага да ври в литър и половина вода заедно с дафиновите листа. Лукът, доматите, морковите и ментовите листа се нарязват на ситно. След като бобът е врял около час, добавяте зехтина, морковите, лука и доматите - оставяте да ври бавно още 2 часа. 30 минути преди финала, добавяте листата мента, черен пипер, солта и нарязаният на ситно магданоз.


4. Руло

Необходими продукти: 500 грама сварени картофи, подправки по избор, 100 грама грах, един морков.
Начин на приготвяне: Сварените картофи се намачкват като за пюре, прибавят се подправки и хубаво се омесва. Разстилате върху хартия и печете на 180 градуса, докато стане готово. Морковът и грахът се сваряват и когато картофения блат е готов, се слагат като плънка. След това се завива на руло и се допича още 5 минути.


За всички останали

Пълнени чушки с царевична паеля

Необходими продукти: 8 червени чушки, зехтин, 2 скилидки чесън, глава лук, стрък селъри, едър лют червен пипер, сол, шафран, кочан царевица, половин чаена чаша ориз, литър вода, 150 грама твърдо козе сирене, зелени маслини без костилки.
Начин на приготвяне: Запечете дългите червени чушки леко на грил или във фурната. За пълнежа обелете и нарежете на ситно чесъна, лука и селърито. Сипете 2-3 супени лъжици зехтин в дълбок тиган и запържете лука, чесъна и селърито с щипка сол - до омекване.
Добавете лютия червен пипер и шафрана и разбъркайте. Изрежете зърната на царевицата и ги добавете заедно с ориза. Разбъркайте добре и залейте с водата. Захлупете съда и варете на слаб огън, до пълното абсорбиране на водата.
Пресипете пълнежа в купа и го оставете да изстине. Добавете нарязаното на малки кубчета козе сирене и разбъркайте.
Напълнете чушките, като направите отвор отстрани. Подредете ги в тавичка с отвора надолу. Поръсете със сол, малко зехтин и нарязани зелени маслини. Печете чушките в предварително загрята фурна на 180 градуса 15-20 минути.


Източник: в-к Стандарт
http://www.standartnews.com

 

 

В рубриката

ХОРОСКОП ЗА 2014

Постни манджи - за душата и тялото

прочетена:   696



Негово величество Шаранът

прочетена:   4974



Летни супи за отскок

прочетена:   5876



Менюто през лятото

прочетена:   2302



Коледни сладки

прочетена:   10814



Баници и питки за празнични дни

прочетена:   1029



Меню за уикенда

прочетена:   1073



При пости се хапва и риба

прочетена:   890



Вкусни ястия за студени дни

прочетена:   885



Как да избираме мед

прочетена:   1320



АРХИВ  Архив новини
 
КОНТРОЛ НА ТЕГЛОТО
Здравословен начин за поддържане на оптимална физическа форма с продуктите на Herbalife

Best Rent A Car Bulgaria
Car rental in Varna, Bulgaria
ИНЕКС КОНСУЛТ
Лицензиран консултант. Строителен надзор. Оценка на инвестиционните проекти.

Академик Вера МУТАФЧИЕВА
Биография, библиография, интервюта, отзиви

 
 

 
За контакти:office@ida.bg Условия за реклама HERBALIFE Изработване на уеб страници

Copyright © 1998-2009 Studio IDA All rights reserved.