Сряда, 22 Януари 2020
Православен календар

   

Кулинария


Няколко храни за по-добра концентрация

23-01-2018  |   Източник:  Puls.bg
Няколко храни за по-добра концентрация За да се чувстваме пълни с енергия и фокусирани върху важните неща от ежедневието си, трябва да обърнем по-голямо внимание на храните, които консумираме.
Кофеинът е едно добро решение за засилване на концентрацията, намаляване на умората и засилване на бодростта. Все пак не е препоръчително да се прекалява с кофеиновите напитки, тъй като може да се увеличи нервността, която от своя страна да попречи на концентрацията.

Рибата е богата на омега-3 мастни киселини, които са известен мозъчен стимулант. Те не само подобряват концентрацията, но и засилват паметта. Консумацията на риба и морски дарове е препоръчителна около два пъти седмично. Изберете риба с ниско съдържание на живак, като сьомга и херинга.

Пуканките съдържат витамини В6, В12 и Е. Освен засищащия си ефект, консумацията на пуканки подобрява и концентрацията, паметта и помага за по-бързото съсредоточаване към дадена работа.

Ядките са богати на антиоксиданти и протеини, които подобряват мозъчната функция. Засилват паметта, концентрацията и когнитивните способности.

Зеленчуците като спанак, броколи, магданоз и брюкселско зеле, са полезни не само за цялостното здравословно състояние, но и за поддържането на бистър и остър ум. Причината се дължи на големите количества на фолиева киселина в зеленчуците.

Хранителните добавки са добро решение при липсата на фокус и концентрация. Препоръчително е те да са богати на витамини B, C, E, както и на бета-каротин, магнезий, жен-шен и гинко. Преди да се започне приема на дадена хранителна добавка, е препоръчителна консултация със специалист.


Източник: Puls.bg
http://www.puls.bg


ВАРНА СИТИ ИНФО
Валутите:
Времето във Варна
Температура:
Влажност: 75 %
Вятър: 15.2 км/ч, З
Атм. налягане: 1033 hPa

София -4°
Пловдив -1°
Бургас -2°
Г. Оряховица -7°
В РУБРИКАТА
Червено вино – за добро настроение и хубава кожа

Прочетена:   28341

Няколко храни за по-добра концентрация

Прочетена:   17853

Умерена консумация на алкохол = по-добър живот

Прочетена:   1304

5 храни ни стоплят в студеното време

Прочетена:   3328

Какви салати да приготвя за Бъдни вечер?

Прочетена:   851

7 тайни на перфектния омлет

Прочетена:   2155

8 причини по-често да хапвате риба (плюс един разбулен мит)

Прочетена:   1638

Есенен гювеч

Прочетена:   562

Как да изберем агне за празника

Прочетена:   38221

Нарът - еликсирът на Мароко

Прочетена:   7578

АРХИВ  Архив новини
 

Copyright © 1998-2017  -  Studio IDA  -  All rights reserved.

Уникални посещения: - Днес 27 - Вчера 319 - Общо 34994972 за 7717 дни - Средно дневно 4535 -  Рекорд 6005 на 08.03.2010 (23:57)