0888 867 327

независим дистрибутор    

 

 

 

 

 

  Новини

Как да се храним по-полезно в офиса
Как да се храним по-полезно в офиса Много хора не могат да си осигурят пълноценно хранене, защото по-голямата част от времето си прекарват в офиса.

10-02-2014

А тези, които се опитват и да отслабнат, или да гладуват през целия работен ден, рискуват появата на гастрит или язва на стомаха.

Храненето е задължително и то трябва да се прави с максимална полза за организма!

Най-лесният вариант за човека, работещ в офиса, е т.нар. бизнес-ланч - в ресторанта или кафето близо до офиса. Плюсовете на това хранене са два: не трябва да готвите, а менюто често се състои от супа, салата, основно (често дори вегетарианците имат избор), десерт. Но ако пресметнете колко ще похарчите за един месец, перспективите за подобно хранене няма да ви се сторят така привлекателни.

Другият вариант е да си поръчвате обяд в офиса. В този случай също няма да ви се налага да готвите. Днес има достатъчно заведения и фирми, които предлагат комплексен обяд. Обикновено поръчката се прави в началото на седмицата, при това можете да си избирате ястията от богато меню. Но за да се храните по този начин, трябва да имате съмишленици, тъй като поръчките се изпълняват само при определен брой клиенти. Освен това, във вашия офис все пак трябва да има помещение, подходящо за хранене.

Ако такова наистина е налице, то най-вероятно в него ще има поне микровълнова печка и хладилник, т.е. можете да си приготвяте обяда още у дома. Този вариант е идеален за всички, които спазват някаква диета. Освен това, ако изберете този начин на хранене, менюто ви ще е по-разнообразно и по-вкусно и разбира се много по-евтино.

Ако близо до офиса ви няма нито един ресторант, вашите колеги не се интересуват от топъл обяд или нямате стая за хранене, добър вариант са киселото мляко, плодовете, ядките. Те засищат добре, т.е. след работа няма да се нахвърляте настървено върху храната. Главното е да не се увличате по кроасани или шоколадови десерти, които няма да се отразят добре нито на фигурата, нито на здравето ви.


Източник: Здраве.BG
http://www.zdrave.bg

Най-вредният сутрешен навик, който ви пречи да отслабнете

прочетена:   6302



Джинджифил: ползи за здравето

прочетена:   4171



Как да избегнем качването на килограми в зимния сезон и по време на празниците?

прочетена:   3023



5-минутна йога за офиса

прочетена:   2011



Закуската помага на децата да се представят по-добре в училище

прочетена:   1070



Rainbow диета

прочетена:   3763



Плосък корем по лесния начин-направете си вода "Саси"

прочетена:   4599



Как да се храним по-полезно в офиса

прочетена:   2148



Лицето: Добрата диета е от съществено значение

прочетена:   1097



Здравословната закуска

прочетена:   1513



     
Светла Захариева
Моб.: 0888 867327
Е-mail: sve1909@gmail.com
Всички референции за контрол на теглото са свързани с Програмата на Хербалайф за контрол на теглото, която включва, наред с други неща, балансиран режим на хранене, редовна физическа активност, подходяща дневна доза течности, хранителни добавки, когато се изисква, и подходяща почивка.
Индивидуалните резултати ще се различават.

Продуктите на Хербалайф не са предназначени за диагностика, третиране, лечение или предотвратяване на заболяване.