Петък, 23 Юни 2017
 
   
     
 

ХЕРБАЛАЙФ   HERBALIFE

Програмата за клетъчно хранене на Herbalife - отслабване, напълняване без гладуване

Здраве


Осем мита за храненето
Осем мита за храненето Каквото и да ядете, бъдете умерени в количествата, и винаги избирайте истинска, чиста храна.

24-03-2016

Здравословното хранене е път към дълголетието. Това твърдение сме го чували от много специалисти. Те ни съветват още да избягваме мазните и пържени храни, да не прекаляваме с тестените закуски, да внимаваме със сладките изкушения. Понякога обаче не всеки режим е подходящ за нас, затова е хубаво да подберем диета, съобразена с нашето здравословно състояние. Често хора, искащи да отслабнат, виждат, че не пълнеят от шоколада, а от други храни, за които дори и не са подозирали.

Ето осем мита за храненето, подбрани от Farmhopping, с които ще си изясните какви храни да приемате, за да влезете в перфектната форма:


КАЛОРИИТЕ СА НАЙ-ГОЛЕМИЯ ВРАГ

Днес почти всяка по-популярна диета държи да броите и пресмятате всяка хапка, и въпреки че в краткосрочен план броенето на калории и намаленият им прием може да доведе до свалянето на някое кило, рядко се случва това да се задържи във времето. Това е така защото не всички калории са създадени равни, и сляпото броене и ограничаване ни лишава от множество полезни вещества, от които тялото се нуждае. В тази връзка понякога е хубаво да хапваме и по-калорични храни, но важното е това да става с мярка.


МАРГАРИНЪТ Е ПО-ПОЛЕЗЕН ОТ МАСЛОТО

Маргаринът е много вреден, не знаем от какво всъщност се прави, съдържа много холестерол . . . . Дори и без транс- и хидрогенирани мазнини (от които голяма част от производителите се отказаха), растителните масла все пак не са за предпочитане. Хубаво е вместо него да ползваме истинско масло, произведено от краве мляко.


МАЗНИНИТЕ СА ВРЕДНИ

За наднорменото тегло има много по-големи виновници (като брашното и захарта), а мазнините – стига да се научите как да различавате полезните от вредните такива – са незаменими за организма и съдържат множество полезни вещества.


ВЪГЛЕХИДРАТИТЕ СА ВРЕДНИ

Специалистите съветват, че може да намалите въглехидратите до минимум и по този начин да стопите повече мазнини, е доста популярна тенденция в храненето. Най-вече защото работи – но причината за това е не толкова фактът, че се изключват напълно въглехидратите, а че се изключват вредните въглехидрати (като брашно, захар, газирано). Няма нищо вредно в полезните въглехидрати (като тези в плодовете, зеленчуците, бобовите растения) – всъщност, поради факта, че се усвояват бавно от организма, те ни зареждат с енергия за по-дълго време.


НЕ ТРЯБВА ДА ЯДЕМ СОЛ

Набедена като причина за високо кръвно налягане, инфаркти и инсулти, въпреки че няма нито едно научно доказателство приемът на сол да е пряка причина за едно от тези три състояния. Всъщност липсата на натрий може да е по-опасна от прекомерната консумация (като това е количество над 12 г/ден, почти непосилно за постигане).


ЯЙЦАТА СА ВРЕДНИ

Да ядеш ли жълтъка или не? Дебат, почти толкова изначален, колкото и въпросът яйцето или кокошката. Жълтъците са набедени заради високото си съдържание на мазнини и холестерол, и дълго време се препоръчват да се избягват. Днес обаче вече знаем, че има добри и лоши мазнини, и също – добър и лош холестерол, и няма нито една причина да пропускаме яйцата.


НИСКОМАСЛЕНИТЕ МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ СА ПО-ПОЛЕЗНИ

Отново пак набедените за вредни мазнини са причина да ни пробутват уж по-полезните алтерантиви на млякото и млечните продукти. Но по-високият процент масленост няма връзка с рискът от сърдечносъдови заболявания – всъщност доказано е, че хората, консумирали мляко и производните му продукти от крави, хранени на паша, имат 69% по-нисък риск от инфаркт.


ЧЕРВЕНОТО МЕСО ПОВИШАВА ОПАСНОСТТА ОТ ЗАБОЛЯВАНИЯ

От сърдечни болести, през диабет до рак – червеното месо има лоша репутация и дълго време ни се натяква да го заменим с бяло. Всъщност няма нито едно научно доказателство, което да подплати тези твърдения, така че няма причина да избягвате телешката пържола (единственото, което трябва да избягвате, е да я готвите прекалено дълго – освен вкуса и текстурата на месото, губите и почти всички полезни вещества).

Каквото и да ядете, бъдете умерени в количествата, и винаги избирайте истинска, чиста храна.


Източник: в-к Стандарт
http://www.standartnews.com

 

 

В рубриката

Спете на отворен прозорец за здраве

прочетена:   14949



Варени яйца всеки ден за перфектно здраве

прочетена:   1238



Да, мързелът е здравословен

прочетена:   26472



Преборете пролетната умора с позитивизъм

прочетена:   1351



7 ползи на меда върху здравето

прочетена:   3361



Здрави и слаби с интуитивно хранене

прочетена:   1210



Осем мита за храненето

прочетена:   2798



Мит ли са осемте чаши вода

прочетена:   4702



За да сме в добро настроение от рано сутрин...

прочетена:   3704



Мрежата лишава хората от навици за общуване

прочетена:   1087



АРХИВ  Архив новини
 
КЛАСИЧЕСКИ АВТОМОБИЛИ
Колекция на Георги Бонин

НБТА
Туристическа агенция
. Настаняване в хотели: Банско, Пампорово, Боровец, Златни пясъци, Слънчев бряг, Албена.

ВИЛМАР КОНТРОЛ
Стоков контрол, морски инспекции

Академик Вера МУТАФЧИЕВА
Биография, библиография, интервюта, отзиви

Д-р Мария Михайлова
Специалист по очни болести

Пластична и естетична хирургия на лицето. Пластични и реконструктивни операции около очите (клепачи, слъзни пътища, орбита). Блефаропластика. Орбитна хирургия и протези. Корекция на торбички под очите. Птоза.
 
 
 

 
За контакти:office@ida.bg Условия за реклама HERBALIFE Изработване на уеб страници

Copyright © 1998-2009 Studio IDA All rights reserved.