Петък, 28 Април 2017
 
   
     
 

ХЕРБАЛАЙФ   HERBALIFE

Програмата за клетъчно хранене на Herbalife - отслабване, напълняване без гладуване

Кулинария


Топ 7+1 храни в менюто за месец април
Топ 7+1 храни в менюто за месец април Кои са най-добрите храни за месец април? Освен вкусни, те ще ни помогнат да надвием пролетната умора и ще ни дадат тонус.

09-04-2015

Листа от цвекло
Този зеленчук е пълен с много полезни хранителни вещества, сред които са витамините С и К, калий и желязо. Може да се консумира като салата, с картофи, към супи или пици.

Мейер лимон
Това е специален вид лимон с тънка и гладка кора. Кръстоска е между лимон и портокал или мандарина. Нарича се Мейер, тъй като пръв го открива Франк Мейер през 1908 година. На вкус е по-сладък от обикновените лимони. Перфектен е за сокове, фрешове, десерти и като добавка към сосове за салати.

Мизуна
Често се добавя към зелени салати. Представлява японски зеленолистен зеленчук. Съхранява се в продължение на 5 дни, увит в салфетка и найлонова торбичка.

Кориандър
Кориандърът е богат източник на хранителни вещества. Може да бъде намерен пресен в началото на пролетта. Може да се използва като добавка към ястия с ориз, макаронени салати, салца и гуакамоле. Съхранява се по същия начин като мизуната или потопен в чаша с вода, която се сменя всеки ден.

Манго
Една чаша нарязано манго съдържа 107 калории и 3 грама фибри, както и множество витамини и минерали. То е източник на антиоксиданти, витамини А, С, Е, В6, К и калий. Мангото е отличен помощник в борбата с високото кръвно, както и за намаляване на риска от сърдечно-съдови заболявания.

Ревен
Консумират се само стъблата. Листата не бива да се ядат, тъй като са с високо съдържание на на токсична оксалова киселина. Ревенът е кисел на вкус и би могъл да се хапва в комбинация с нещо сладко.

Рукола
Половин чаша рукола има само 2 калории, но съдържа много витамини като А, С, К и фолат. Богата е на антиоксиданта лутеин, който поддържа здрави кожата, сърцето и очите. Може да я използвате под формата на салата или като добавка към супи, картофи, пици или други тестени изделия.

Магданоз
1 с.л. магданоз съдържа едва 1 калория, но също така и 75% от препоръчваната дневна доза на витамин К. Източник е също така на витамини А и С, фолиева киселина, калий, желязо и калций. Известен е със свойствата си на афродизиак, а също и с това, че избавя от лошия дъх.


Източник: в-к Стандарт
http://www.standartnews.com

 

 

В рубриката

Как да изберем агне за празника

прочетена:   24578



Нарът - еликсирът на Мароко

прочетена:   6575



Великденски заек "на градус"

прочетена:   13897



Топ 7+1 храни в менюто за месец април

прочетена:   1279



Постни манджи - за душата и тялото

прочетена:   6987



Негово величество Шаранът

прочетена:   6023



Летни супи за отскок

прочетена:   6959



Менюто през лятото

прочетена:   3363



Коледни сладки

прочетена:   12204



Баници и питки за празнични дни

прочетена:   2498



АРХИВ  Архив новини
 
КОНТРОЛ НА ТЕГЛОТО
Здравословен начин за поддържане на оптимална физическа форма с продуктите на Herbalife

ИНЕКС КОНСУЛТ
Лицензиран консултант. Строителен надзор. Оценка на инвестиционните проекти.

СПЕШНА ЗЪБОЛЕКАРСКА ПОМОЩ ВЪВ ВАРНА
Ако Ви боли зъб и имате нужда от спешна зъболекарска помощ във Варна ! Спешен зъболекарски кабинет.
НБТА
Туристическа агенция
. Настаняване в хотели: Банско, Пампорово, Боровец, Златни пясъци, Слънчев бряг, Албена.

Академик Вера МУТАФЧИЕВА
Биография, библиография, интервюта, отзиви

 
 
 

 
За контакти:office@ida.bg Условия за реклама HERBALIFE Изработване на уеб страници

Copyright © 1998-2009 Studio IDA All rights reserved.