Варненскят портал

Четвъртък, 18 Април 2024
 

 

ХЕРБАЛАЙФ   HERBALIFE

КОНТРОЛ НА ТЕГЛОТО
Здравословен начин за поддържане на оптимална физическа форма с продуктите на Herbalife

Бизнес новини


На работа... в къщи

09-10-2012  |   Източник:  
На работа... в къщи Как да организирате домашния си офис
В днешно време не е нещо необичайно в много жилища да има и офис или поне работен кът. Вече и у нас има фирми, които приемат нови форми на организация на работата, като позволяват на служители, чиито функции не са обвързани с работното място, да имат гъвкаво работно време или да работят в къщи, ако това не влияе отрицателно на ефективността на работата им. Същевременно, популярността на фрийлансърите нараства и у нас. Това са хора, наемани от организации за изпълнението на различни проекти, като те най-често работят от дома си.

Разбира се, не бива да изключваме и огромния брой хора, които редовно вземат “домашната работа”, за да наваксат с изпълнението на служебните си задачи.

Домашният офис се нуждае от подходящо обзавеждане точно толкова, колкото и всяко друго помещение в дома. Той трябва да отговоря на определени критерии, за да подпомага създаването на определена нагласа – в случая за работа, по същия начин, както обзавеждате кухнята или спалнята си в определи параметри.

Вероятно, първото притеснение, свързано с обзавеждането на домашния офис, са парите. Както обаче за всяко друго помещение, може да похарчите и много, и по-малко, в зависимост от възможностите и съображенията ви. Ако в офиса в къщи не се очаква да ви посещават много външни хора, може да употребите повече въображение и по-малко пари, но при всички случаи – с пари или без, офисът трябва задължително да отговаря на едно условие – функционалност. Оттук произтича и необходимостта да планирате добре пространството, да се съобразите с възможностите, с които разполагате в жилището си. Но независимо от големината и местоположението на офиса в къщи, може да го организирате и обзаведете така, че да ви бъде приятно и комфортно да работите.

Следващата стъпка е да помислите за стила. Когато почувствате в какъв стил точно желаете да създадете офиса си, запишете идеите си – какви мебели трябва да има, къде трябва да бъдат разположени, какви цветове да бъдат и пр.

По отношение на цвета , много хора споделят, че изборът на по-успокояващи цветове за офиса прави работната атмосфера по-отпускаща. В действителност, по-ярките цветове са тези, които ще донесат енергия в работната ви атмосфера, затова обмислете добре избора си и използвайте цветовото решение на офиса за повишаване на работоспособността ви.

Мебелите, които избирате, както споменахме, трябва да бъдат удобни, функционални и да отговарят адекватно на нуждите ви. Обикновено е необходимо да разполагате с работна маса (бюро), за работа с компютър. Вероятно ще ви е необходим работен шкаф или стелаж, или друг тип мебел, в зависимост от работата, която вършите. Добре е да не пренебрегвате обзавеждане, което е необходимо, за да поддържате пространството организирано.

За тези с ограничен бюджет, вероятно би било добра идея да потърсят подходящи и запазени мебели втора употреба, вместо да се лишавате от необходимото оборудване, заради това, че е твърде скъпо.

След като сте организирали офиса си, хубаво е да помислите и за детайлите, като например някои лични елементи, които биха ви дали възможност за моменти на отпускане, докато работите. Семейни снимки, любимите ви цветя – всичко, което ви дава усещане за спокойствие и сигурност.

Домашният офис вероятно е мястото, което ще използвате най-дълго време през деня, ако работите в къщи, така че отделете време и малко усилия да го направите приятно.


Източник:


 

 

В рубриката

В РУБРИКАТА
Оценка на недвижим имот при покупко-продажба

Прочетена:   72762

Как да се рекламирам-полезни съвети

Прочетена:   16275

Парите днес са по-достъпни

Прочетена:   2396

Парите и времето

Прочетена:   19059

Прогнозират лихви по ипотеките от 4%

Прочетена:   23946

Трите най-големи предизвикателства пред предприемачите през 2016 г.

Прочетена:   3442

Данък "уикенд" на фирмите ще натовари и служителите им

Прочетена:   4768

Бизнесът спести 602 млн. за месец

Прочетена:   1838

Условията за бизнес се влошават

Прочетена:   3018

Връщат по-бързо ДДС за електронни фактури

Прочетена:   4645

АРХИВ  Архив новини
 
 

Copyright © 1998-2022  -  Studio IDA  -  All rights reserved.

Дне - 425 - Вчера 403 - Общо 6323269 за 9470 дни - Минимум 668 - Максимум 6448 от 15.05.1998 (23:13)